Pirates of the Caribbean VI

Pirates of the Caribbean VI. Johnny Depp bersedia untuk diganti?

Kapten Jack Sparrow. Depp telah menjadi wajah francais itu sejak penubuhannya, tetapi kontroversi dan pertikaian undang-undang baru-baru ini menyebabkan dia meninggalkan siri itu. Terdapat khabar angin bahawa Ayo Edebiri telah dilakonkan dalam peranan yang belum didedahkan, menandakan perubahan ketara dalam hala tuju francais itu.

Terima Kasih Atas Sokongan Anda

Khabar angin juga mengatakan bahawa Johhny Depp akan kembali… Cuma bukan sebagai peneraju.

Bos Tesla Elon Musk menulis, “Disney sucks.”

Seorang peminat Depp yang bersemangat mengulas, “I can’t wait to see Disney bankrupt.”

Francais Pirates of the Caribbean telah melayari lautan kejayaan sinematik selama hampir dua dekad, menawan penonton dengan pengembaraan yang membosankan, watak berwarna-warni, dan kisah harta karun dan pengkhianatannya. Ia benar-benar filem yang bagus untuk ditonton sebagai pengingat betapa indahnya negara kita… Tanpa Lanun yang memaksa anda bekerja secara percuma pergi mati.

Keputusan untuk menggantikan Depp dengan Edebiri telah mencetuskan pelbagai reaksi di kalangan peminat. Walaupun ada yang menerima perubahan itu dan teruja untuk melihat wajah-wajah segar memberi nafas baru kepada francais itu, yang lain telah menyatakan kemarahan dan kekecewaan, mengancam untuk memboikot filem itu sama sekali. Walau bagaimanapun, Disney komited untuk membawa kepelbagaian dan keterangkuman dalam alam semesta Pirates of the Caribbean.

Walaupun pemutus berubah, butiran plot Pirates of the Caribbean 6 kekal diselubungi misteri. Bagaimanapun, khabar angin mencadangkan bahawa filem itu akan terus meneroka unsur mistik dan fenomena ghaib yang sudah sinonim dengan francais itu. Daripada emas Aztec terkutuk kepada makhluk laut mitos, penonton boleh menjangkakan satu lagi pengembaraan mendebarkan yang penuh dengan liku-liku. Ia dijangka hanya akan dikeluarkan pada tahun 2025.

Tambahan pula, terdapat spekulasi bahawa Pirates of the Caribbean 6 akan menyelidiki lebih mendalam mengenai tradisi siri ini, mungkin memperkenalkan watak-watak baharu yang mempunyai kaitan dengan wajah-wajah biasa dari filem-filem terdahulu. Sama ada membongkar rahsia tersembunyi atau berdepan dengan musuh lama, ansuran keenam menjanjikan untuk menyampaikan pengalaman mengasyikkan yang akan memastikan penonton berada di tepi tempat duduk mereka.

Satu lagi aspek yang menimbulkan rasa ingin tahu peminat ialah penglibatan penulis veteran Pirates of the Caribbean Ted Elliott, yang kembali menulis skrip untuk filem yang akan datang. Sumbangan Elliott sebelum ini kepada francais telah memainkan peranan penting dalam membentuk naratif dan nadanya, dan kepulangannya menjadi petanda baik untuk kejayaan Pirates of the Caribbean 6.

Sebagai tambahan kepada kepulangan Elliott, filem itu akan diterajui oleh pengarah terkenal Norway, Joachim Rønning, yang sebelum ini mengarahkan Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales. Rekod prestasi Rønning yang terbukti dalam menghidupkan dunia lanun di skrin besar menjadikannya pilihan semula jadi untuk mengemudi kapal untuk sekuel yang sangat dinantikan ini.

Filem ini dijangka akan keluar hanya pada tahun 2025. Jangkakan lebih banyak kelainan plot.

Rujukan

Pirates of the Caribbean 6: Casting Rumors and Everything Else We Know About This Sequel (or reboot) – https://www.joblo.com/everything-we-know-about-pirates-of-the-caribbean-6/

Johnny Depp replaced by Ayo Edebiri in ‘Pirates Of The Caribbean 6’? Outraged fans threaten boycott –https://economictimes.indiatimes.com/magazines/panache/johnny-depp-replaced-by-ayo-edebiri-in-pirates-of-the-caribbean-6-outraged-fans-threaten-boycott/articleshow/107511823.cms?from=mdr

Pirates of the Caribbean 6: Is Ayo Edebiri Replacing Johnny Depp’s Jack Sparrow? – https://www.yahoo.com/entertainment/pirates-caribbean-6-ayo-edebiri-094708911.html

Youtube – https://www.youtube.com/watch?v=St-eh99NDSo

Youtube – https://www.youtube.com/watch?v=BL2DSthyqrQ

Related Posts

Translate »