Sreeleela

Pelakon bintang Telugu Sreeleela, yang terkenal dengan kecantikan dan kemahiran menarinya, membuat lawatan rohani ke Kuil Tirumala yang dihormati untuk memohon restu daripada Lord Venkateswara bersama keluarganya. Ziarahnya bersama keluarga menimbulkan keterujaan peminatnya dan masyarakat India kerana mereka sangat merinduinya.

Terima Kasih Atas Sokongan Anda

Filem terbaru Sreeleela, Guntur Kaaram, mungkin merupakan penghibur biasa di box office, tetapi kehebatannya menari mendapat pujian. Dalam lagu “Kurchi Madathupatti,” dia mempamerkan gerak tarinya, malah Mahesh Babu turut menyertainya dalam sensasi viral ini.

Pelakon berbahasa Telugu itu mengalami peningkatan mendadak di Tollywood, menandatangani beberapa projek. Walaupun filem seperti Dhamaka dan Bhagavanth Kesari membawa kejayaannya, filem lain seperti Extra Ordinary Man dan Adhikesava Reddy gagal meninggalkan kesan yang kekal.

Malah, dia diiktiraf secara meluas sebagai bintang yang semakin meningkat dan telah mencapai banyak anugerah, termasuk. Debut Wanita Terbaik untuk “KISS” pada 2021. Pendatang Baru (Wanita) Paling Menjanjikan untuk “Pelli SandaD” pada 2022 dan juga Pelakon Wanita Terbaik – Telugu untuk “Dhamaka”

Walaupun dia mempunyai kerjaya yang baik dan diiktiraf di Tollywood, dia juga sangat pintar dari segi akademik dengan bercita-cita menjadi doktor untuk menjaga mereka yang sakit dan memerlukan akhirnya. Dia berada di tahun terakhir MBBSnya. Dia kini sedang berehat untuk belajar.

Dia juga telah menunjukkan kasih sayang dan perhatiannya kepada golongan yang memerlukan dengan mengambil dua anak OKU pada tahun 2022. Seorang wanita yang bertindak.

Dia komited untuk membintangi filem Vijay Deverakonda akan datang, yang memulakan penggambaran selepas musim panas. Selain itu, dia telah bersedia untuk muncul dalam Ustaad Bhagat Singh bersama Pawan Kalyan, tetapi projek itu telah dihentikan buat sementara waktu.

Kami menantikan lebih banyak karya daripada pelakon muda dan berbakat ini.

Rujakan

Actress Sreeleela Seeks Blessings at Tirumala Temple Amidst Fan Frenzy. – https://www.deccanchronicle.com/entertainment/tollywood/actress-sreeleela-seeks-blessings-at-tirumala-temple-amidst-fan-frenzy-882668

WATCH: ‘Pathaan’ and ‘Jawan’ star Deepika Padukone seeks blessings at – https://www.firstpost.com/entertainment/watch-pathaan-and-jawan-star-deepika-padukone-seeks-blessings-at-tirumala-temple-ahead-of-fighter-release-13508312.html

Sreeleela Treats Fans To Gorgeous Pics In Red Suit From SSMB . – https://www.news18.com/news/movies/sreeleela-treats-fans-to-gorgeous-pics-in-red-suit-from-ssmb-28-sets-7193467.html

Wikipedia – en.wikipedia.org. – https://en.wikipedia.org/wiki/Sreeleela

Youtube – https://www.youtube.com/watch?v=38ySpd1vNVE

Related Posts

Translate »