Marissa Dania Perkahwinan Rahsia

Marissa Dania was born on February 7, 2005 in Malaysia. She isdaughter of Malaysian actor Mohamed Nurhakim Zaidon (Movie Actor) and actress Abby Abadi (TV Actress). She has over 587,0000 followers on instagram. Her instagram mostly promotes her wearing the Malay traditional Hajib.

Terima Kasih Atas Sokongan Anda

She recently got secretly marries in Thailand, Songkhla to Mr Aslam. Mr Aslam is a married man. This has set tongues wagging.

Prior to the marriage news, Marissa has made headlines last year after a woman named Misya took to social media to reveal that her husband had been having an affair with her

Marissa Dania Perkahwinan Rahsia

Dia mendakwa bahawa Marissa adalah punca perpisahannya. Namun, Misya dan Aslam telah berdamai.

Berita ini menghantar gelombang kejutan melalui platform media sosial dan saluran berita. Di sebalik usaha pasangan itu untuk mengekalkan hubungan mereka yang sederhana, berita tentang kesatuan mereka tersebar dengan cepat, mendapat perhatian meluas.

Marissa telah berhenti mengikuti Norman dan Abby di Instagram, mencetuskan spekulasi tentang potensi keretakan atau perubahan dalam hubungan peribadinya. Walaupun Marissa tidak menangani spekulasi ini secara terbuka, tindakannya telah mencetuskan khabar angin dan perbincangan dalam kalangan peminat dan pengikut.

Marissa kini telah berhenti mengikuti kedua ibu bapanya di media sosial. Ketika Abby masih mengikutinya di Instagram, Norman turut melakukan perkara yang sama dengan menyahikut Marissa.

Perkahwinan adalah urusan yang sangat membahagiakan. Dan sejak agama Islam, Islam mengiktiraf poligami. Kami berharap Marissa dan ibu bapanya dapat berdamai semula.

Rujukan

Aslam’s Sister-In-Law Confirms He Got Married To Influencer Marissa Dania In Thailand – https://says.com/my/news/aslam-marissa-dania-married-thailand

Sister-in-law confirms Aslam married Marissa Dania Hakim in secret – https://sg.style.yahoo.com/sister-law-confirms-aslam-married-034500120.html

Showbiz: Marissa Dania unfollows Norman and Abby on Instagram – https://www.nst.com.my/lifestyle/groove/2024/02/1011497/showbiz-marissa-dania-unfollows-norman-and-abby-instagram

Instagram – https://www.instagram.com/marissadania_/

Related Posts

Translate »