Melissa Dania

Marissa Dania, anak kepada Abby Abadi dan Norman Hakim baru-baru ini membuat berita. Setelah berita tentang pernikahan Marissa dengan seorang lelaki yang sudah berkeluarga menjadi tular di media sosial, Abby dan bekas suaminya yang juga pelakon, Norman Hakim, memilih untuk mengekang mulut mereka.

Terima Kasih Atas Sokongan Anda

“Lawan semua dengan doa,” tulisnya yang tidak pasti ditujukan kepada siapa.

“Saya mengaku, saya salah. Apa yang ditularkan dan diperkatakan, ada yang benar dan ada juga yang tidak. Saya di sini bukan untuk mempertahankan diri, mengatakan saya tidak bersalah dalam beberapa hal.

“Adalah tidak adil untuk hanya mendengar sebelah pihak. Cerita yang dijaja bukan 100 peratus benar. Tetapi saya tidak perlu meyakinkan untuk memuaskan hati semua orang,” tulisnya dalam hantaran tersebut yang ditukil laman Utusan Online.

Norman yang juga pelakon dan pengacara menegaskan yang salah tetap salah dan pintu taubat sentiasa terbuka untuk kembali ke jalan-Nya.

Norman, 47 tahun, turut berterima kasih kepada setiap pihak yang prihatin kepadanya dan keluarga malah mereka telah menyelesaikan masalah berhubung isu sensasi itu secara tertutup.

“Terima kasih kepada yang prihatin atas ujian buat saya dan keluarga baru-baru ini. Insya-Allah gerak hati daripada-Nya untuk kami selesaikan secara tertutup.

“Kami ambil iktibar atas segala khilaf yang berlaku. Mohon doakan yang baik-baik. Saya anggap kalian semua sahabat ukhwah,” ujarnya menerusi satu hantaran di Instagram.

Rujukan

Isu perkahwinan anak kedua, komen Abby Abadi untuk siapa? – https://www.bharian.com.my/hiburan/selebriti/2024/02/1210130/isu-perkahwinan-anak-kedua-komen-abby-abadi-untuk-siapa

Anak Norman Hakim, Abby Abadi, akui kesalahan jadi orang ketiga – https://www.beritaharian.sg/gaya-hidup/anak-norman-hakim-abby-abadi-akui-kesalahan-jadi-orang-ketiga

Instagram – https://www.instagram.com/p/C0CMg81vq0O/

Related Posts

Translate »