Konsert Ed Sheeran Malaysia

Konsert Ed Sheeran yang habis dijual di Johor Bahru, Malaysia, pada 16 Februari 2024. Jelajah +–=÷× (disebut The Mathematics Tour) ialah jelajah berterusan olehnya. Ed Sheeran ialah seorang penyanyi-penulis lagu Inggeris. Dia dilahirkan di Halifax, West Yorkshire, dan dibesarkan di Framlingham, Suffolk.

Terima Kasih Atas Sokongan Anda

Penyanyi-Penulis Lagu Inggeris. Terkenal dengan lagu hits seperti “Shape Of You”, “Thinking Out Loud”, “Perfect”, “Bad Habits” dan ramai lagi peminat yang memukau pada malam ajaib di Stadium Nasional Bukit Jalil di Kuala Lumpur pada 24 Feb 2024. Ramai Peminat sangat teruja melihatnya secara langsung.

Lebih 30,000 peminat menghadiri persembahan itu dan menikmati persembahan Sheeran tentang lagu-lagu hitsnya daripada albumnya, termasuk Variasi Tolak dan Musim Luruh. Artikel itu juga memaparkan beberapa gambar dan video konsert itu, serta petikan daripada beberapa peminat dan Sheeran sendiri. Artikel itu memuji bakat, karisma dan kemurahan hati Sheeran, kerana dia menderma RM1 juta kepada badan amal tempatan yang menyokong kanak-kanak kurang bernasib baik. Konsert Sheeran adalah malam yang tidak dapat dilupakan dan ajaib untuk peminatnya di Malaysia.

Semasa konsert itu, The British Pop Singer mengucapkan terima kasih kepada peminatnya, dia berkata, “Saya tahu malam Sabtu adalah malam keramat, anda boleh melakukan apa sahaja, tetapi anda memilih untuk menghabiskannya bersama saya. Terima kasih kerana mengharungi cuaca dan bayang-bayang. Saya harap anda menikmati ini…”

Ed Sheeran adalah salah seorang penyanyi paling popular dan berjaya di dunia. Dia telah mengeluarkan tujuh album studio, memenangi pelbagai anugerah, dan menjual lebih daripada 150 juta rekod di seluruh dunia. Dia terkenal dengan lagu-lagunya yang menarik dan menyentuh hati, gaya muziknya yang serba boleh, dan kerjasamanya dengan artis lain. Dia kini dalam Jelajah Matematiknya, yang akan diteruskan pada 2024.

Ed Sheeran bersedia untuk membuat persembahan di Manila, Filipina seterusnya pada 09 Mac 2024 SMDC Festival Grounds dan di Mahalaxmi Race Course, Mumbai, India pada 16 Mac 2024

Anda boleh menyemak butiran jelajah dunia beliau membeli tiket untuk melancong di sini : https://www.edsheeran.com/#tour

Rujakan

Ed Sheeran – Wikipedia. https://en.wikipedia.org/wiki/Ed_Sheeran
Ed Sheeran Official Website. https://www.edsheeran.com/
Youtube. https://youtu.be/8t1LOJpEs-k?si=alBYsRILnUR7f1do
Ed Sheeran. https://edsheerankl2024.my/

Related Posts

Translate »